wtorek, 10 lipca 2012

moje mieszkanie


krzesła do jadalni

czas na moje mieszkanie, 
w nim też rękami robię i przerabiam różne rzeczy... 
meble wyszukuję na strychach, piwnicach i innych takich miejscach, tam gdzie już są odstawione i zapomniane, często już w nie najlepszym stanie...


       

Znalezione na strychu krzesła, były koloru jabłoni (żałuję, nie zrobiłam zdjęć), 
pomalowałam je na biało. Tapicerka jest oryginalna, wyszorowana własnoręcznie.

Krzesła pomalowałam już w zeszłym roku... teraz przyszedł czas na stół. Niestety nie jest okrągły tak, jak sobie wymarzyłam, ale też jest ze strychu i jest starszy ode mnie. Oczywiście przeszedł renowację... był koloru ciemno-brązowego i miał blat na wysoki połysk... koszmarrr... 
wysoki połysk starłam i pomalowałam stół na czarno
oto efekt...


  


 



 

1 komentarz: